اخبار، مقالات و فیلم های آموزشی

حوزه های وب ، فناوری اطلاعات و نرم افزار

 

 


ارائه هاست نامحدود و با کیفیت و البته قیمت مناسب
 

ارائه هاست نامحدود و با کیفیت و البته قیمت مناسب

دوشنبه، 19 دی 1401 | Article Rating

سلام دوستان

همانطور که میدانید من در وبسایتم تبلیغات کاری حتی برای برند شخصی روهم انجام نمیدم ..

اما مدتی هستش برای مشتریان ویژه و خاص خودم که تمایل به داشتن خدمات با کیفیت هاستینگ از یکجای معتبر رو دارن و میخوان پولی که برای هاست میدن به صورت کامل صرفه اقتصادی داشته باشه و کاملا نامحدود باشه یک هاستینگی راه اندازی کردم به نام وب و هاستینگ پاسیفیک // تقریبا الان دوسال داره از خدمت رسانی به دوستان میگذره و به دوصورت ویندوزی و لینوکسی داره خدمت ارائه میکنه.

هاست هامون از 2 گیگ، 3 گیگ، 5 گیگ تا 20 گیگ ارائه میشه و هاست ویژه دانلود البته با قابلیت قراردادن وبسایت روش و SSL رایگان رو داره . 

نکته ویژه این هاست نامحدود بودن در منابع پردازشی، رم و ورود کاربر هستش. تضمین کیفیت سرعت میشه و برای شما کاملا اختصاصی آماده میشه. علاوه بر این پنل کاربری داریم و کاملا پاسخگوی شما هستیم.

دوستان عزیز این هاستمون خیلی خلوت هستش و تا تعداد محدودی کاربر رو ازشون پذیرایی میکنیم. هاستمون هم ویژه دات نت نیوک هستش و دیگر سامانه های ویندوزی و هم نسخه لینوکسی داریم که روی لایت اسپید اجرا شده و خوراک بچه های وردپرس کار با سرعت مثال زدنی هستش.

چنانچه تمایل داشتید اطلاعات بیشتری بگیرید از هاستینگ و شرایط و قیمت های ویژه میتونید به شماره من 09126758683 تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری بگیرید. البته روی این شماره واتساپ هم فعال هستش و اونجا هم درخدمتتون هستم .

چنانچه تمایل به خرید از هاستینگمون داشتید میتونید ابتدا در اینجا وارد شوید و ثبت نام کنید سپس هاست مورد نظرتان فعال میشه.

البته اگر به صورت دمو هم خواستید استفاده کنید بعد از ثبت نام اطلاع بدید تا براتون به مدت 2 روز فعال کنم.

هاست با کیفیتی رو برای شما آماده کردیم که تعداد محدودی کاربر رو در خودش می پذیره. در ضمن دوستانیکه از ما هاست تهیه کنن براشون دات نت نیوک و وردپرس رو به صورت رایگان نصب میکنیم که بتونن زودتر وبسایت شخصیشون رو راه اندازی کنن.

ممنون از شما برای مطالعه این پست خبری ...

 

پرسش و پاسخ‌های متداول
از مجموعه وب و هاستینگ پاسیفیک
توی هاستهای اشتراکی مشکلی که هستش تعداد بالای کاربره برای اینکه بتونن کنترل کنن و سرورشون نخوابه میان برای هر کاربر محدودیت استفاده از رم، پردازشگر و ورود کاربر میزارن و البته امکان دانلود و چت روم هم ندارن که خودش باعث کند شدن و گاها بلااستفاده شدن وبسایت میشه !! ما اون محدودیت هارو برداشتیم که بچه ها خیالشون از وبسایتشون راحت باشه.
البته که هاستینگ های دیگه هم این قابلیت رو تا حدودی فراهم میکنن. اما همخیلی گرون هستش تقریبا دو برابر قیمت هاست های ما و هم اینکه بازم محدودیت میزارن میگن مثلا تا 80 درصد از فضای رم 12 گیگ ولی ما روی پرداشگر و رم سرورهامون محدودیت نگذاشتیم تا لذتش رو ببرید.
ما برای سرور ویندوز از پلسک استفاده میکنیم و برای سرور لینوکس و دانلود از سی پنل
ما از هاردهای SSD سامسونگ برای کلیه سرورهامون استفاده میکنیم.
بله . ما به رایگان برای شما این سرویس رو فعال می کنیم.
بله ما روزانه از دیتابیس ها بکاپ میگیریم و به صورت ماهانه از فایلهاتون روی سرور دیگری بکاپ گیری مجزا انجام میشه.
تصاویر
  • ارائه هاست نامحدود و با کیفیت و البته قیمت مناسب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

Website

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

logo

وبسایت شخصی مهندس محسن امیری فخر ، کارشناس و تحلیلگر سیستم های مبتنی بر وب ، فضای مجازی و سئو

09126758683

Mail@mohsenamiri.ir

                                                                      

از طریق روش های متنوع، از شبکه های اجتماعی گرفته تا شماره های تماس و پست الکترونیک میتوانید با من در ارتباط باشید، نظرات و انتقادات شما را پذیرا هستم.


DNN